Kako deluje - Pogosta vprašanja

Enostavno, v nekaj korakih. Z veliko možnosti, da ste izvirni pri imenu, fotografiji, uporabljenem simbolu in številkah.

Kako oblikujem kartico?

Nekaj nasvetov za oblikovanje kartice:

  • fotografija mora vsebovati glavo, ramena in prsni koš. To naj zapolni čim več fotografije.
  • bolj kot je oseba oddaljena, večja je verjetnost, da bo vaša fotografija ob tiskanju zamegljena
  • brez skrbi, ozadje vaše fotografije avtomatsko odstranimo mi
  • fotografija mora biti predvsem dobro osvetljena (večerne fotografije z mobilnimi telefoni niso priporočljive)
  • spletna mesta, kot so Facebook, Instagram, WhatsApp, Viber,... zmanjšujejo kakovost fotografije
  • uporabite originalno fotografijo (iz telefona ali fotoaparata)
  • ne uporabljajte optično prebranih fotografij
  • ne fotografirajte že izdelanih fotografij
  • če fotografije niste posneli vi, lahko kadar koli prosite, da vam jo tista oseba, ki jo je, pošlje po e-pošti

Če opazimo, da je vaša fotografija slabe kakovosti, vas bomo poskušali na to opozoriti, vendar tega ne moremo jamčiti. Fotografijo, ki jo boste naložili, bomo obdelali po svojih najboljših močeh, vendar zagotavljanje ustrezne kakovosti ostaja vaša odgovornost.

Za vse naložene fotografije sklepamo, da imate vse avtorske pravice, za katere mi NE odgovarjamo.

Kakšno velikost kartice lahko naročim?

Ponujamo kartice v 3 različnih velikostih. Izberete velikost kartice, ki vam najbolj ustreza:

+ kartica S, format A4 (30 cm x 18 cm) redna cena: 19,90 EUR

+ kartica M, format A3 (43 cm x 27 cm) redna cena: 26,90 EUR

+ kartica L, format A2 (60 cm x 38 cm) redna cena: 35,90 EUR

Najbolj priljubljena je srednja velikost.

Koliko časa traja izdelava personalizirane kartice?

Po uspešno zaključenem naročilu, potrebujemo približno 5 - 7 dni za izdelavo in pošiljanje vaše kartice. 

Predlagamo, da personalizirano nogometno kartico vedno naročite vnaprej, če jo potrebujete za kakšno posebno priložnost.

Kako lahko sledim svojemu naročilu?

Po oddaji naročila boste prejeli elektronsko sporočilo, s katerim vas obvestimo, ko je bila vaša kartica odposlana (to vključuje številko za sledenje).

Vedno smo na voljo za odgovore na vaša vprašanja.

Kako spremenim svoje naročilo?

Z veseljem naredimo spremembe, če smo naredili napako ali če je kakovost fotografije premajhna za izdelavo vašega izdelka.

Če pride do nujnih in bistvenih napak (na primer z imenom), nas takoj kontaktirajte.

Vsa naročila so dokončna, ko so oddana oz. ko dobite elektronsko pošto s številko za sledenje. Spremembe takrat niso več možne.

Politika vračil?

Vračila kupnine niso mogoča, ker so vse kartice personalizirane in unikatne, prilagojene ter izdelane za vsakega kupca posebej.

Če želite biti upravičeni do zamenjave, mora biti vaš izdelek poškodovan v postopku dostave ali če smo pri personalizaciji izdelka po meri naredili napako. Predložiti morate dokazila o škodi ali napakah.  

Vsa veljavna vračila se obdelujejo kot dobropisi oz. kot kupon dobroimetja. To vam bo omogočilo oddajo novega naročila SAMO na www.obozujemnogomet.si

Če vam pošiljka iz nekega razloga po 15 delovnih dneh od dneva pošiljanja ne bo dostavljena, bomo to preučili in paket obravnavali kot izgubljen.

Imate kakšno dodatno vprašanje oz. potrebujete pomoč?

Kontaktirajte nas: info@obozujemnogomet.si